دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: پرواز‌های اروپایی در حال حاضر به صورت کانکشن و از کشور‌های ترکیه یا امارات انجام می‌شود.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران( هما) موظف است که تمامی مبالغ پروازهای اروپایی که به دلیل تحریم لغو شده است به مسافران بازگرداند گفت: مسافران به هیچ عنوان نگران نباشند چراکه طبق دستورالعمل وطبق قانون حقوق مسافری بايد  تمامی مبالغ به مسافران بازگردانده شود‌.

وی ادامه داد: در حال حاضر مسافران مقاصد اروپایی برای انجام پروازهای از طریق کانکشن اقدام کنند و این پروازها از طریق کشورهای امارات و ترکیه انجام می‌شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی   با  بیان اینکه ممکن است  برخی  از ایرلاین‌های اروپایی پرواز مستقیم به مقاصد اروپایی برقرار کنند گفت: در صورت اضطرار مشتریان پروازهای ایران ایر می‌توانند از این پروازها استفاده کنند اما فعلا در شرایطی قرار داریم که مسافران ایرانی برای سفر به اروپا عمدتا باید مسافر پروازهای کانکشن باشند که پرواز کانکشن از ترکیه به اروپا به صرفه‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: پروازهای ایرانی برای مقاصد اروپایی متقاضی زیادی در کشور داشت که قاعدتا این تقاضا به سمت ایرلاین‌های خارجی خواهد رفت.

خبرنگار: محبوبه کباری 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار