فرماندار سیروان از شناسایی ۱۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد تا کنون ۶ نقطه برطرف و نقاط باقی مانده نیز با تأمین اعتبار لازم اصلاح خواهد شد.

محمدباقر شریفی در جریان بازدید مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان ایلام از محور‌های مواصلاتی این شهرستان اظهار کرد: محور‌های مواصلاتی مناطق شهری و روستایی از جمله محور کارزان به لومار با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند.

وی افزود: برخی از جاده‌های این منطقه به دلیل کم عرض‌بودن و داشتن پیچ‌های غیراستاندارد، باعث حوادث ناگوار می‌شوند که اصلاح آنها امری ضروری بوده و از خواسته‌های به حق مردم نیز است. 

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه در این بازدید ۵۰۰ تن آسفالت به حجم آسفالت‌های این شهرستان اضافه شده است، تاکید کرد: ۱۵ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی این دیار شناسایی شده که تاکنون ۶ نقطه از آنها توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رفع شده و ۹ نقطه دیگر باقی مانده است و انتظار می‌رود با تخصیص اعتبارات ویژه این مشکلات برطرف شود.

شریفی تاکید کرد: قول‌های معاون وزیر راه در خصوص رفع مشکل محور‌های مواصلاتی این شهرستان در کمترین زمان ممکن اجرایی شد و این نشانه توجه ویژه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته استان است.

وی یادآور شد: رفع نقاط حادثه خیز محور کارزان به لومار، آسفالت راه‌های فرعی و درجه ۲ شهرستان، اختصاص اعتبارات ویژه به قطعه دوم راه قاضی خان به لومار و تلاش برای ایجاد ردیف ملی برای جاده سرتنگ به هلسم قول‌هایی بود که معاون وزیر راه و شهرسازی داده بود که امروز عملیات اجرایی برخی از آنها شروع شد.

فرماندار سیروان با بیان اینکه نصب علائم راهنمایی و رانندگی و حذف نقاط حادثه خیز راه‌های شهرستان به زودی انجام خواهد شد، گفت: آسفالت برخی مناطق شهر لومار به صورت محدود انجام می‌شود و انتظار می‌رود که باقیمانده درخواست‌ها در آینده نزدیک نیز اجرایی شود.

برچسب ها: ترافیک ، حادثه خیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.