مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، از کلنگ زنی پل جدید اسفندقه خبر داد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، از کلنگ زنی پل جدید اسفندقه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان جیرفت و جمعی از مسئولان محلی خبر داد.

مسلم مروجی فرد بیان داشت: تفاهم نامه اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال که فی ما بین سازمان ایمیدرو و وزارت راه و شهرسازی برای احداث پل اسفندقه امضا شده است؛ به مرحله اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه در این تفاهم نامه ایمیدرو صرفا مشارکت مالی تا سقف ۵۰۰ میلیارد ریال را بر عهده خواهد داشت که قبلا پرداخت شده است، گفت: موضوع این تفاهم نامه با مشارکت ۵۰ درصدی ایمیدرو، احداث پل اسفندقه به طول ۱۰۰ متر و احداث مسیر ورودی و خروجی پل به طول ۱۳۰۰ متر است.

مروجی فرد تاکید کرد: عملیات اجرایی پل مذکور با راهبری اداره کل راهداری جنوب کرمان انجام خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خاطرنشان کرد: اقدامات زیر بنایی وزارت صمت و ایمیدرو در جنوب کرمان را در جهت تامین منافع همه مردم جنوب کرمان خواند و گفت: با اجرای پست برق منطقه رمشک، خط انتقال برق معادن بخش ساردوئیه، تامین ۵۰ درصد از هزینه احداث پل اسفندقه، احداث جاده جغین، احداث جاده زهمکان به موردان توسط ایمیدرو، علاوه بر تامین زیر ساخت‌های مورد نیاز معادن، نیاز‌های مردم مناطق مختلف جنوب کرمان نیز تامین خواهد نمود.

برچسب ها: راهداری ، اسفندقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار