فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس سفرهای اخیر مقامات ایران به کشورهای منطقه را در راستای حمایت از جببه مقاومت، مثبت ارزیابی کرد.

فداحسین مالکی نماینده مجلس در خصوص اثرگذاری حضور رئیس مجلس در بیروت بر وضعیت منطقه و نتایج آن در تقویت محور مقاومت گفت: در راستای شرایط بحرانی‌ای که مستقیما توسط صهیونیست‌ها و با حمایت‌آمریکایی‌ها ایجاد شده است، رایزنی‌های خوبی توسط جمهوری‌اسلامی‌ایران صورت‌گرفت.

وی افزود: سفر وزیر محترم خارجه چه به کشور‌های حوزه مقاومت مثل لبنان، سوریه و عراق و چه به کشور‌های دیگر خیلی تاثیر‌گذار بوده است. جمهوری اسلامی ایران همه معادلاتی که در منطقه اتفاق می‌افتد را رصد می‌کند.

مالکی ادامه داد: سفر آقای قالیباف رئیس مجلس هم در همین راستا بوده‌است؛ یعنی حضور ایشان با توجه به روابط پررنگی که ما با لبنان و سوریه داریم تعریف می‌شود. مجلس به‌عنوان یکی از قوای مهم کشور قطعا باعث تحولات و تقویت مناسبات دو‌جانبه خواهد شد.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا سفر قالیباف به لبنان با هدف ابلاغ پیام رهبری بوده است نیز گفت: بنده این موضوع را فقط شنیده‌ام و اطلاع‌دقیقی ندارم. پیام هم می‌تواند شفاهی و هم کتبی باشد ولی ممکن‌است این پیام شفاهی بوده‌باشد که احتمالا خودشان در این‌خصوص شفاف‌سازی خواهند‌کرد. ضمن اینکه اگر مقام معظم رهبری پیامی داده بودند احتمالا از طریق رسانه‌ملی هم اعلام می‌شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار