جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با اقدام به موقع کارآگاهان پلیس در شهرستان چابهار عامل اصلی قتل شهروند ایرانشهری شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا دلیری   اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در شهرستان چابهار پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پلیس چابهار با حضور در محل و انجام تحقیقات گسترده میدانی، رصد‌های اطلاعاتی و به کارگیری منابع و مخبرین یکی از عاملان این جنایت را شناسایی و پس از کسب تکلیف از مقام محترم قضایی و هماهنگی‌های صورت گرفته در یک عملیات غافلگیرانه در شهر چابهار دستگیرکردند.

سرهنگ دلیری افزود: متهم که در بازجویی اولیه علت قتل را نزاع با خانواده مقتول عنوان نموده بود با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در برابر ارتکاب هرگونه جرایم کمافی السابق با احساس مسئولیت اجتماعی خود، پلیس را در شناسایی، کشف و کنترل جرایم یاری نمایند ودر کنترل و نظارت فرزندان جوان و نوجوان خود جدیت و حساسیت بیشتری داشته باشند.

برچسب ها: فراجا ، قاتل فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار