مدیر هنر و تبلیغ نوین حوزه‌های علمیه گفت: دهمین جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه در بخش‌های ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی قربانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه است و همه طلاب ایرانی و غیرایرانی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر دهمین جشنواره هنر آسمانی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود اظهار کرد: موضوع بخش ویژه دهمین جشنواره هنر آسمانی «تبلیغ نوین و هوش مصنوعی» و موضوعات بخش آزاد شامل تبلیغ «کنشگری حوزه‌های علمیه»، هویت طلبگی «جذب و پذیرش حوزه»، امیدآفرینی، حکومت اسلامی و ولایت فقیه، خانواده و سبک زندگی، جهاد تبیین، تبلیغ دانش آموزی و دانشجویی، زیست مجازی، حجاب و عفاف، مقاومت و جهاد اسلامی و فرهنگ و تمدن اسلامی است.

وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا ۳۰ آبان ماه اعلام کرد و گفت: البته مهلت اولیه ارسال آثار به اتمام رسیده ولی به دلیل استقبال طلاب و هنرمندان حوزوی از این جشنواره و درخواست‌های متعدد برای تمدید مهلت ارسال آثار، تصمیم گرفته شد این مهلت تا ۳۰ آبان تمدید شود.

مدیر هنر و تبلیغ نوین حوزه‌های علمیه با بیان اینکه شرکت در جشنواره هنر آسمانی محدودیت سنی ندارد، افزود: هنرمندان حوزوی می‌توانند آثار خود را در رشته‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی و هنر‌های آوایی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گفته حجت‌الاسلام قربانی هر طلبه فقط می‌تواند در دو رشته شرکت کند و در هر رشته حداکثر ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کند.

وی در خصوص راه‌های ارتباطی این جشنواره، اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره هنر آسمانی در مجمع آموزشی پژوهشی تبلیغ واقع در بلوار شهید صدوقی قم مستقر است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس https://honareasemani.ismc.ir مراجعه کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار