مسئول عملیات پروازی تشریفات فرودگاه امام خمینی گفت: طی یک سال گذشته شاهد رشد ۳۰ درصدی ارائه خدمات به مسافران پرواز‌های خارجی در جایگاه تشریفات بوده‌ایم.

محمد هاشمی مسئول عملیات پروازی تشریفات فرودگاه امام خمینی (ره)  با بیان اینکه در تابستان امسال شاهد رشد چشمگیری در تعداد مسافران استفاده‌کننده از خدمات Cip بوده ایم گفت: این روند رو به رشد در ماه شهریور به اوج خود رسید و با افزایش بیش از ۱۰ هزار مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته است.

وی ادامه داد:در مجموع، بیش از ۴۱ هزار مسافر در ماه شهریور از خدمات تشریفات اختصاصی فرودگاه امام بهره‌مند شدند.

هاشمی با بیان اینکه اجرای جایگاه تشریفات نقش بسیار موثری در بهبود و رونق صنعت گردشگری دارد و اجرای کامل این طرح می تواند بخش هوایی را به سمت رونق هدایت کند گفت: ارائه خدمات ویزا به مسافران و خدمات ارزی و ترانسفر رایگان از درب فرودگاه امام خمینی تا مقصد از جمله خدمات فرودگاهی است که در پروازهای بین المللی راه اندازی شده است.

وی  گفت: مبلغ ورودی برای هر نفر ۳میلیون و۲۰۰ هزار تومان است که طبق بررسی های صورت گرفته خدمات فرودگاهی که به مسافران ارائه می شود برابر و حتی بیشتر از خدمات CIP کشورهای خارجی است چراکه هزینه ارائه خدمات تشریفات در کشورهای خارجی برای هر مسافر بین ۷۰ تا ۱۱۰ دلار است.

خبرنگار:محبوبه کباری 

 

برچسب ها: حمل ونقل ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار