مدیر منطقه ۴ شهرداری قم از آغاز عملیات بازطراحی پروژه خیابان شهید صدوقی به محض تصویب در شورای ترافیک خبر داد.

علیرضا اقبالیان با بیان اینکه طرح‌های اصلاح هندسی در منطقه چهار شهرداری قم به طور مستمر و بنا بر نیاز در جریان است، اظهار کرد: در این خصوص مطابق طرح‌های که به منطقه ابلاغ می‌شود تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته دو یا سه مورد اصلاح هندسی مانند اصلاحات به صورت نیوجرسی و طرح‌های گرافیکی انجام گرفت.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم ادامه داد: برخی اصلاحات هندسی حالت موقت دارد که با تکمیل طرح اصلی تبدیل به اصلاحات دائم می‌شوند. برخی تقاطع‌ها نیز نیازمند اصلاح هندسی برای نظم بخشی به حمل و نقل منطقه هستند.

اقبالیان با تاکید بر اینکه در خصوص باز طراحی خیابان صدوق باید دو مقوله بحث‌های ترافیکی و خط دو مترو مد نظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: خط دو مترو از ابتدای یاسمن و میدان فردوسی تغییر می‌کند و وارد بلوار آیت الله صدوقی می‌شود، این باید در کنار تغییرات ترافیکی که قرار است در صدوق انجام گیرد، لحاظ شود.

وی تصریح کرد: طرح ترافیکی ابلاغ شده در حال سپری کردن مراحل قانونی در شورای ترافیک است تا بعضی گردش‌ها و چرخش‌ها، دسترسی‌های محلی و فرامحلی از جمله تغییرات خیابان گلستان به ابتدای صدوقی، خیابان اخلاقی و اتصال اخلاقی به بلوار صدوقی، تغییرات میدان صدوقی و تقاطع قائم و وضعیت زیرگذر شهید صدوقی همه در شورای ترافیک در حال بررسی است تا به محض تصویب طرح، شهرداری منطقه چهار وارد کار شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار