رئیس اداره اوقاف شهرستان ابهر گفت: بانوان ابهری در لبیک به فتوای مقام معظم رهبری با اهدای دهها قطعه طلا به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به جبهه مقاومت و مردم لبنان کمک کردند.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده لو گفت: بعد از فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر واجب بودن ایستادگی مسلمانان با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز و مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل، بانوان ابهری با مراجعه به مرکز افق امامزاده اسماعیل (ع) شهر ابهر به صورت خودجوش برای اهدای طلا و جواهرات خود به این مرکز جهت کمک رسانی به مردم لبنان اقدام کردند.

وی افزود: تاکنون نزدیک به ۳۰ قطعه طلا به این مرکز به امانت سپرده شده است تا به دفتر مقام معظم رهبری تحویل داده و رسید آن دریافت شود.

فخرالدین اضافه کرد: مرکز اجتماعی فرهنگی و قرآنی امامزاده اسماعیل (ع) فعالترین مرکز افق امامزادگان این شهرستان است که به واسطه فعالیت مستمر و ارزنده هیات امنا، مدیران مرکز و خادمین افتخاری همیشه به صورت فعال در رویدادهای اجتماعی، فرهنگی و مذهبی حضور موثر و تاثیرگذار دارد.

وی گفتت:در این مرکز در طول سال و به ویژه تابستان علاوه بر برنامه های دینی و مذهبی، کلاسهای متعدد آموزشی و سرگرمی با موضوعات قرآن کریم، معرفتی، ورزشی، اردویی، خیاطی و رایانه برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.