مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از ابتدایی سال جاری تا پایان شهریور ماه ۶۷.۹۸ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال آب روستایی در استان اجرا شده است.

محمد فرهاد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:از این میزان ۱۹.۴۷ کیلومتر توسعه شبکه آب روستایی بوده که بیشترین میزان آن مربوط به شهرستان‌های سنندج، دیواندره و سقز بوده است.

وی افزود: ۲۰.۸ کیلومتر عملیات اصلاح شبکه‌های آب روستایی امسال اجرا شده که بیشترین عملیات اصلاح مربوط به شهرستان‌های بانه، دیواندره و سقز بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در ادامه گفت: بخش خطوط انتقال آب روستایی نیز ۲۵.۳۱ کیلومتر عملیات توسعه انجام شده که بیشترین آن مربوط به شهرستان‌های دهگلان، سنندج و قروه می‌باشد.

فرهاد با بیان اینکه ۲.۴ کیلومتر عملیات اصلاح خطوط انتقال آب روستایی در ۶ ماهه نخست سال جاری اجرا شده است، گفت:بیشترین عملیات اصلاح مربوط به شهرستان سروآباد بوده است.

وی گفت: با توجه به نیازمند‌های جدیدی که در حوزه ساماندهی به طور مرتب در شهر‌ها و روستا‌ها ایجاد می‌شود، اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه‌ها و خطوط انتقال آب، امری ضروری است که به طور جدی توسط شرکت آبفا دنبال شده و می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار