استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: تکمیل پروژه سالن ۴ هزار و ۵۰۰ نفری دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان تأثیر بسزایی در افزایش سرانه فضای ورزشی سیستان و بلوچستان خواهد داشت.

محمد کرمی در بازدید از پروژه‌های ورزشی استان بیان کرد: تکمیل پروژه مهم سالن ۴ هزار و ۵۰۰ نفری دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان تأثیر بسزایی در افزایش سرانه فضای ورزشی سیستان و بلوچستان خواهد داشت.
 
طی این بازدید گزارشی از سوی رئیس گروه نظارت فنی اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص پیشرفت فیزیکی و اعتبارات هزینه شده و موردنیاز و مشکلات پروژه ارائه شد.
 
 همچنین با عنایت به توجه ویژه دکتر کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به توسعه زیر ساخت‌های حوزه ورزش و جوانان استان، مقرر گردید فرایند ساخت‌وساز و عملیات اجرایی از طریق وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور به‌عنوان کارفرما، پیگیری و پروژه دراسرع‌وقت به بهره‌برداری برسد.
 
 پروژه مهم و استراتژیک سالن ۴ هزار و ۵۰۰ نفری دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان، یکی مهم‌ترین پروژه‌های جنوب شرق کشور است که در حال حاضر ۷۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با حمایت استاندار و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از سال ۱۴۰۰ علاوه بر اعتبارات ملی، دارای ردیف اعتباری استانی نیز بوده و با تخصیص این اعتبارات جهش مناسبی در پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
با بهره‌برداری از این پروژه بزرگ، استان سیستان و بلوچستان آماده میزبانی از مسابقات و رویدادهای مهم در رشته‌های مختلف ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار