اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان سمنان وجه حقوقی مشکلات زیست محیطی ، واگذاری ، صادرات ، پرداخت بدهی و اعطای تسهیلات ارزی ۵ واحد صنعتی و تولیدی این استان را حل و فصل کردند .

حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری استان سمنان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه مسئله ۲ واحد صنعتی استان در خصوص کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک، محیط زیست، است، گفت: مقرر شد اداره کل محیط زیست مصوبات لازم را برای رفع این مسایل پیگیری کند.

وی به مشکل مدیریت ۲ واحد صنعتی تحت نظر سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان هم اشاره کرد و افزود: در کارگروهی باید مدیریت این دو واحد مورد بررسی قرار گیرد تا با موافقت اعضای این کارگروه، روند واگذاری این دو شرکت به شرکت شهرک‌های صنعتی یا سازمان همیاری تعیین شود.

وی بر رونق تولید و حمایت از صنایع استان سمنان تاکید کرد و گفت: با رفع مشکل صادرات یک واحد پتروشیمی، مسیر صادرات برای این واحد هموار خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: با تعیین تکلیف تسهیلات ارزی یک واحد صنعتی تا یک هفته آینده، موانع این واحد رفع خواهد شد. در این جلسه همچنین با در خواست مهلت پرداخت اقساط یک واحد موافقت شد تا این واحد، ظرف دوماه آینده بدهی‌ها را پرداخت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار