سی‌اُمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان تهران، روز چهارشنبه ۱۸ مهر ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این قسمت از برنامه «کار خونه»، داستان زندگی خانم مینا طهماسبی، بانوی هنرمند ساکن شهر بومهن استان تهران روایت می‌شود. او با فعالیت در حوزه میناکاری روی سفال، کارگاه تولیدی خود را راه‌اندازی کرده و توانسته برای ۲۳ نفر از بانوان استان تهران اشتغال ایجاد کند.

 از این تعداد، ۸ نفر در کارگاه و ۱۵ نفر دیگر در منزل به تولید میناکاری مشغول هستند. خانم طهماسبی تاکنون هنرش را به بیش از ۳۰۰ نفر آموزش داده است و به عنوان راهبر شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره)، نقش مهمی در اشتغال‌زایی برای خانواده‌اش و زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست ایفا کرده است.

در این قسمت، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، از طرح اشتغال‌زایی خانم طهماسبی بازدید خواهد کرد و در مورد راهکار‌های ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد صحبت می‌کند.

مستند «کار خونه» با هدف حمایت از مشاغل خانگی تولید شده و به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و کارگردانی رضا داستانی، چهارشنبه ۱۸ مهر حوالی ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار