بازرس‌کل لرستان با اشاره به تعقیب اداری ۳۰ نفر از کارکنان ادارات این استان از جلوگیری بازرسی از ۳۴ میلیارد تومان تضییع اموال دولتی خبر داد.

سعید رازانی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازرسی از ۳۰ دستگاه اجرایی لرستان گفت: ادارات باید پیشنهاد‌های هیئت‌های بازرسی را برای اصلاح فرایند اجرا کنند.

او با اعلام تعقیب اداری ۳۰ نفر از کارکنان در لرستان به‌دلیل ترک‌فعل و معرفی به هیئت تخلفات اداری اضافه کرد: عدم انجام صحیح وظایف اداری ترک‌فعل است و هرگونه سهل‌انگاری و مسامحه تخلف است.

بازرس‌کل لرستان با بیان برخورد شدید با گلوگاه‌های فساد ادامه داد: مردم گزارش‌ها و شکایات خود پیرامون عملکرد دستگاه‌های اجرایی را به سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۳۶ اعلام کنند.

رازانی با تأکید به اینکه بیش از ۲۰۰ گزارش مردمی در سال گذشته منجر به تشکیل پروندۀ موردی برای کارکنان شده‌است، بیان کرد: این افراد به هیئت تخلفات اداری و یا دادسرا معرفی شدند.

او با اذعان به اینکه هیچ‌گونه مسامحه‌ای در اجرای قانون نداریم، یادآور شد: بازرسی‌های سرزده از ادارات لرستان و پیگیری گزارش‌های مردمی را در دستور کار داریم.

بازرس‌کل لرستان با اشاره به پیگیری برای اتمام پروژه‌های عمرانی این استان بیان کرد: عملیات اجرایی پل شوراب ماه‌ها راکد بود و این پل هم‌اکنون در حال احداث است.

رازانی با اعلام جلوگیری از هرگونه تضییع اموال دولتی متذّکر شد: پیگیری‌های بارزسی لرستان از تضییع حدود ۲۷ میلیارد تومانی اموال دولت در یکی از ادارات به‌دلیل مسامحه جلوگیری کرده‌است.

او بیان کرد: با پیگیری‌های بازرسی و به‌دنبال دریافت یک گزارش مردمی از تضییع هفت میلیارد تومانی اموال دولتی در یکی از شهرداری‌های لرستان جلوگیری کردیم.

 

برچسب ها: ادارات ، لرستان ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.