مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: دومین نمایشگاه تخصصی شهر پایدار در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: دومین نمایشگاه تخصصی شهر پایدار در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در جزیره کیش با حضور دو شرکت « برج میلاد تهران و توسعه فضاهای فرهنگی» و همچنین «ستاد گردشگری شهرداری تهران» که از زیرمجموعه‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی هستند آغاز به کار کرد.

 این نمایشگاه بزرگترین گردهمایی مشترک شهرداری های کشور، ارگان‌های دولتی و شرکت های خصـوصی است که نقش مهمی در توانمندسازی شهرها و زندگی شهر نشــینی امروز برای تصــمیم گیری بهتر مدیران شهری به منظور ارائه مطلوب خدمات نوین شهری و پایداری صنایع و زیرساخت های آن است‌.

وی به محورهای برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: دومین نمایشگاه تخصصی شهر پایدار با محوریت موضوعاتی مانند گردشگری پایدار، مدیریت شهری، شهر هوشمند، اقتصاد پایدار، انرژی‌های نو و تجدید پذیر، حمل و نقل سبز و پایدار، حفظ محیط زیسـت، حوزه های ساختمان پایدار و هوشمند، دولت هوشمند تجهیزات و زیرساخت های اطلاعاتی و ارتباطی، پژوهش، اقتصــاد نوآوری و دانش بنیان، پایداری اجتماعی و امنیت در شهرهای هوشمند برگزار شده است.

 توحیدیان هدف از برگزاری نمایشگاه را توسعه بازار شهر پایدار و ارتقای کیفیت زندگی در شهرها، عنوان کرد و افزود: ایجاد زمینه مناسب در راسـتای تعامل موثر با نخبگان شـهری، بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف شـهری شـهرهای موفق از جمله ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی و نیز اسـتفاده مؤثر از تجربیات شـهرهای پایدار و موفق از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: ارائه خدمات زیرساختی در حوزه توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران، آشـنایی با خدمات گسترده ستاد گردشگری شهرداری تهران و همچنین معرفی زیرساخت‌‌های مهم‌ترین و بزرگترین برج کشور یعنی برج میلاد و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و برنامه‌های فرهنگی اجتماعی برج میلاد از اهداف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای حضور در این نمایشگاه است.

 توحیدیان با اشاره به حضور پررنگ شهرداری تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در دومین نمایشگاه تخصصی شهر پایدار خاطرنشان کرد: شهرداری تهران با حضور ۴ معاونت و سازمان‌های حوزه دفتر شهردار تهران با ارایه دستاوردهای مدیریت شهری در بخش های مختلف در نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

وی بیان داشت: این معاونت در غرفه «بلدیه تهران» به ارایه آخرین نقشه مسیرهای گردشگری در پایتخت، معرفی ابنیه و اماکن تاریخی و گردشگری، معرفی پروژه های شاخص کلانشهر تهران در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی، معرفی اولین های اجرا شده برای تامین سرانه های شهروندی پایتخت و نیز معرفی اطلاعات معماری سازه شهری برج میلاد و کاربردهای آن و همچنین ارائه دستاوردهای معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خواهد پرداخت. 

گفتنی است نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
برچسب ها: نمایشگاه ، جزیره کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.