مدیرکل پست گیلان به روند ژئوکدسازی واحد‌های روستایی گیلان اشاره کرد و گفت: تاکنون عملیات بهنگام سازی اطلاعات مکانی ۱۰۱ روستای گیلان به اتمام رسید.

مدیرکل پست استان گفت: در ۶ ماه گذشته بیش از ۶ میلیون مرسوله از طریق پست به گیلان وارد و یا از گیلان به سایر نقاط کشور ارسال شده است

محمدحسین هوشنگی از ارسال ۳ میلیون و ۴۲۵ هزار مرسوله‌ی شهروندان گیلانی به مناطق مختلف کشور در نیمه‌ی نخست امسال خبر داد و گفت: این رقم که معادل وزنی آن ۲ میلیون و ۱۰۰ تن برآورد می‌شود، در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴ درصد افزایش داشته است.
وی همچنین افزود: در ۶ ماه گذشته ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مرسوله هم از سراسر کشور وارد گیلان و تحویل شهروندان گیلانی شده است که ۴۷ درصد آن بسته و امانت و حاوی مرسولات تجارت الکترونیک بود.
مدیرکل پست گیلان در ادامه از راه اندازی سامانه‌ی نظارت هوشمند خطوط مبادلات پستی درون استانی موسوم به «آهیل» خبر داد و با بیان اینکه این سامانه با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان استان طراحی و اجرا شده، گفت: با بهره گیری از این سامانه روند ارسال و دریافت مرسولات در تمامی مناطق شهری و روستایی استان بطور برخط کنترل می‌شود و بطور برخط می‌توان روند انتقال مرسولات را در خودروهتای پستی پایش کرد.
 هوشنگی به فرایند و نحوه‌ی اجرای طرح ملی نظام استاندارد نشانی موسوم به « جی نف » در شهر‌های مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی مسکونی و تجاری گیلان در شهر‌های مختلف ژئوکد شده و عملیات بهنگام سازی هشت شهر نیز به اتمام رسیده است.
وی به روند ژئوکدسازی واحد‌های روستایی گیلان هم اشاره کرد و گفت: تاکنون عملیات بهنگام سازی اطلاعات مکانی ۱۰۱ روستای گیلان به اتمام رسیده و ۱۵ روستا نیز در مرحله‌ی اجرای عملیات میدانی برداشت اطلاعات قرار دارند. 

برچسب ها: پست ، مرسوله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.