مدیر عامل شرکت پست کشور از جابه جایی 262 میلیون مرسوله در 5 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حسین مهری در نشستی خبری در بجنورد بابیان اینکه سرانه مرسوله در کشور 8 تا است، گفت:در حالیکه این آمار در خراسان شمالی 5 تا است.

وی با بیان اینکه اقدامات ساختاری باید برای جلب اعتماد مردم صورت بگیرد اظهار داشت:در هفته دولت از 4 سرویس و 80 خدمت رونمایی شد که در شهرستان بجنورد خراسان شمالی 53 خدمت یک سرویس راه امدازی می شود.

وی با اشاره به اینکه 10 هزار دفتر آی سی تی روستایی و 7 هزار دفتر خدمات و پیشخوان در کشور فعال است خاطر نشان کرد:85 درصد دفاتر روستایی و 25 درصد دفاتر خدمات با زیان دهی مواجه شده اند که تلاش این شرکت برای تقویت این دفاتر ادامه دارد.

مهری همچنین در خصوص افزایش نرخ پست گفت:حدقل افزایش قیمت ها را داشته ایم که در بخش عادی 10 درصد،پیشتاز 5/12 درصد وامانات 5 درصد افزایش قیمت داشته در کل 12 درصد افزایش قیمت ها را شاهد بوده ایم.

وی در این نشست همچنین با بیان اینکه سرویس خسارت در تاخیر مرسوله و سرویس تی ال اس یا زمان توزیع مرسوله به انتخاب مشتریان از جدیدترین خدمات این شرکت به جامعه است خاطر نشان کرد:امسال به صورت پایلوت 8 استان امانات حجاج را از فرودگاه به محل مورد نظر تحویل می دهند.

در حاشیه این نشست باجه پست مالی اداره پست شهرستان بجنورد افتتاح شد./ز

برچسب ها: جابجایی ، پست ، مرسوله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.