رئیس دفتر حزب الله لبنان در قم گفت: بیش از۳۵۰نخبه ارتش رژیم غاصب صهیونی بعد از شهادت سید حسن نصرالله کشته شده اند.

 علامه شیخ معین دقیق در دیدار مدیرکل دادگستری قم با  اشاره به آمادگی کامل جبهه مقاومت در برابر تجاوز اسرائیل گفت: بیش از ۳۵۰نخبه ارتش اسرائیل در عملیات‌ها متجاوزگرانه رژیم غاصب اسرائیل به خاک لبنان کشته شده اند.

وی با اشاره به شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و یارانش گفت: آموزه‌های دینی به ما آموخته عزت امت بدون ریخته شدن خون حاصل نمی‌شود.

رئیس دفتر حزب الله لبنان در قم با اشاره به حمایت‌های ریشه دار جمهوری اسلامی ایران از مقاومت تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در چندماه اخیر با بازی رسانه‌ای گسترده قصد نا امیدی از حمایت‌های ایران در بین مردم لبنان را داشت و حتی به صورت پیامک به تلفن همراه مردم این ناامیدی را القا می‌کرد.

وی افزود: اگرچه عملیات وعده صادق ۲آب پاکی بر روی دست ناپاک رژیم ریخت اگر ان هم نبود مردم لبنان هیچ موقع از جمهوری اسلامی ایران نا امید نمی‌شوند.

رئیس دفتر حزب الله لبنان در قم تصریح کرد: اگرچه شهادت سید حسن نصرالله تاثری بزرگ است، اما کسانی هستند که راه اورا پر توان‌تر ادامه خواهند داد و رژیم غاصب اسرائیل را از کرده خویش پشیمان می‌کنند.

وی حمایت همه جانبه از مقام معظم رهبری را از توصیه‌های همیشگی سید مقاومت خواند و گفت: سید حسن نصرالله همیشه می‌گفت بعداز نمازم از خدا می‌خواهم از عمر من کم کند و به عمر رهبری اضافه کند.

حجت الاسلام مظفری مدیر کل دادگستری استان قم هم در این نشست ضمن تسلیت به ملت لبنان بر ادامه راه سید حسن نصرالله تاکید کرد و گفت: عملکرد رژیم صهیونیستی در ترور‌های اخیر را نشان از ضعف این رژیم دانست و این ددمنشی‌ها را سبب منسجم‌تر شدن جبهه مقاومت بیان کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار