معاون هماهنگ کننده انتظامی مازندران در برنامه زنده تلویزیونی مقتدر مهربان، گفت: هوشمند سازی پلیس با استفاده از هوش مصنوعی جهت تسریع در خدمات رسانی به شهروندان در دستور کار ماست.

سرهنگ حسین شریف پور معاون هماهنگ کننده انتظامی مازندران به مناسبت هفته انتظامی در برنامه زنده تلویزیونی مقتدر مهربان از شبکه استانی مازندران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و بویژه ۶۲۹ شهید انتظامی در مازندران گفت: استان مازندران در سال جاری نیز ۲ شهید والا مقام بنام شهید "محسن حسین نیا" و شهید "پوریا عبادی پور" را در راه برقراری نظم و امنیت تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

او در خصوص نحوه ارائه خدمات به همکاران گفت: وظیفه خودمان می‌دانیم که در مجموعه انتظامی استان همانگونه که به مردم خدمات ارائه می‌کنیم به همکارانمان و خانواده‌های آنها نیز توجه داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به مشکل مسکن که از دغدغه‌های اصلی کارکنان فراجا که مورد توجه مسئولان انتظامی کشور و فرمانده انتظامی استان است، افزود: برای افزایش روحیه همکاران و رفع مشکل مسکن کارکنان در سطح استان بویژه در شهرستان‌های غرب استان، موضوع ساخت مسکن سازمانی و همچنین راه اندازی سامانه ثبت نام خرید مسکن شخصی جهت خانه دار شدن همکاران از مهمترین اقداماتی است که در استان مازندران و فراتر از آن در سطح فرماندهی انتظامی کشور مورد توجه قرار گرفت.

او سامانه‌های ۱۹۷، ۱۴۷ و ۱۱۰ را پل‌های ارتباطی شهروندان با نیروی انتظامی دانست و گفت: شهروندان جهت حضور در سامانه ۱۹۷، پس از انجام هماهنگی می‌توانند به صورت حضوری در روز‌های دوشنبه هر هفته باسردار فرماندهی محترم انتظامی استان و معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی وی در مساجد سطح استان دیدار داشته و مستقیم مشکلات، نیازمندی‌ها و پیشنهادات و شکایات خود را بیان کرده ویا تلفنی این موضوعات را مطرح کنند.

سرهنگ شریف پور ضمن اشاره به اینکه سامانه ۱۴۷ ویژه همکاران و خانواده‌های آنهاست، افزود: همکاران و خانواده‌های آنها در صورت داشتن مشکل در رابطه با کار و معیشت می‌توانند با حضور در این سامانه از این میز خدمت بهره ببرند.

او سامانه ۱۱۰ را از تاثیرگزارترین پل‌های ارتباطی بین شهروندان و پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت مطلوب و افزایش توان پلیس برای ارائه خدمات به شهروندان دانست و گفت: در سال جاری برای افزایش توان رزمی و عملیاتی نیروی انتظامی، هوشمندسازی پلیس را در نظر گرفته، ودر این زمینه دستاورد‌های بالای را بدست آورده ایم.

معاون هماهنگ کننده انتظامی مازندران افزود: مردم سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی هستند، در گذشته پلیس جامعه محور داشته ایم و، اما اکنون با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته هم پلیس جامعه محور را داریم و هم پلیس هوشمند شده است.

او گفت:استفاده از هوش مصنوعی جهت هوشمند سازی پلیس، برای افزایش توان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جهت تسریع در خدمت رسانی به شهروندان با استفاده از تجهیزات و تحلیل داده‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار