ارتقای امنیت پایدار با بهره گیری از فناوری‌های نوین

بهره گیری از فناوری‌های نوین موجب ارتقای امنیت پایدار در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران در حاشیه افتتاح مانیتورینگ فرماندهی انتظامی سوادکوه، هوشمند سازی و بهره گیری از فناوری‌های نوین در مأموریت‌های پلیس را موجب ارتقای امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد.

او با اشاره به افتتاح این مرکز در جهت نظارت برپیشگیری و کنترل جرائم، بررسی معضلات ترافیکی، افزود: با راه اندازی این مرکز همه جرائم در شهرستان از جمله کشف سرقت، تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت، سبقت و حرکات مارپیچ و ... به صورت ویژه رصد و اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ حسینی گفت: در این مرکز علاوه بر پیشگیری جرائم، بحث حضور عوامل پاسخگویی به ۱۱۰ و مطالبات مردمی نیز به فوریت بررسی می‌گردد و از این طریق به واحد‌های انتظامی ابلاغ می‌گردد.

جانشین انتظامی مازندران افزود: در مجموع این مرکز در راستای ارتقاء امنیت شهروندان است و بهره گیری پلیس از ابزار‌های نوین در تامین نظم و امنیت در راستای تحقق جامعه محوری پلیس، هوشمند سازی در مجموعه پلیس امری ضروری و انکار ناپذیر است.

سرهنگ حسینی تغییرات سریع جامعه امروزی و تنوع و پیچیدگی جرم را مستلزم هوشمندسازی، روز آمدی و حرفه‌ای گرایی پلیس دانست و گفت: به تناسب پیشرفت و توسعه فناوری، پلیس نیز در عرصه‌های مأموریتی خود باید از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های متناسب با آن پیشرفت‌ها و مأموریت‌ها بهره‌مند شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.