نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در پیام مشترک: فراجا سرمایه‌ای بزرگ برای کشور و حافظ دستاورد‌های جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی با انتشار پیامی مشترک به مناسبت هفته انتظامی ابراز داشتند: روحیه جهادی و نگرش دینی فراجا، اقتدار بی‌نظیری برای کشور به ارمغان آورده است که این مهم سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می‌شود.

در پیام آیت الله دری نجف‌آبادی و دکتر مخلص‌الائمه آمده است: نیرو‌های ولایت‌مدار، مردم‌دار و جان بر کف فراجا به تعبیر رهبر معظم انقلاب مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستند که همواره با مجاهدت و از خودگذشتگی خویش نظم و امنیت کشور را در کشور به ارمغان می‌آورند.

هفته انتظامی فرصتی مغتنم برای تقدیر از تلاش شبانه‌روزی عزیزانی است که برای امنیت پایدار، سربلندی، ایجاد نظم و صیانت از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایثار، فداکاری، رشادت و مجاهدت خالصانه آرامش و آسایش خاطر را برای مردم فراهم می‌نمایند.

بی شک نقش این خدمتگزاران صدیق، ولایتمدار، انقلابی و حافظان امنیت و نظم در توسعه و تعالی نظام اسلامی بسیار چشمگیر و شایسته تقدیر است چرا که نظم و امنیت یکی از مؤلفه‌های اساسی پیشرفت و توسعه جوامع در تمامی ابعاد و نعمتی عظیم است که با از خودگذشتگی و ایثار نیرو‌های خدمتگزار فراجا و سایر ارگان‌های موظف، امروز در کشور محقق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار