مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از ثبت بیش از ۴ میلیون تردد طی ۶ ماه امسال درسطح محور‌های مواصلاتی جنوب استان خبر داد.

 شهرام مبارکی گفت: بنا بر آمار بدست آمده از سامانه‌های تردد شمار منصوب در محور‌های جنوب استان، میزان تردد در این بازه زمانی بیش از ۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی جنوب استان بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش داشته است. 

وی افزود: محور‌های بمپور به ایرانشهر و بالعکس، سه راهی نیکشهر به منطقه آزاد چابهار و بالعکس و چابهار به راسک به ترتیب پرترددترین محور‌های جنوب استان در این مدت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده از وسایل نقلیه جنوب سیستان و بلوچستان در سامانه‌های پلاک‌خوان سایر استان‌ها، بیشترین سهم مقاصد سفر خودرو‌های جنوب استان در این بازه زمانی به ترتیب به مقصد خراسان رضوی، کرمان و خراسان جنوبی بوده است.

مبارکی با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی تماس‌ها با سامانه ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه پارسال اضافه کرد: یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راه‌ها پاسخگویی سامانه ۱۴۱ است و با توجه به این مهم میزان پاسخگویی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار