مادر شهیدان زین الدین گفت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، لازم است تا خانه موزه شهید زین‌الدین به کتابخانه‌ کتاب های سیره شهدا به عنوان مرجعی فرهنگی و معنوی برای نسل‌های آینده و محققان تبدیل شود.

 حاجیه خانم زینب اسلام دوست،مادرشهیدان زین الدین در دیدار با اعضای هیئت امنا خانه موزه شهدا و مدیران سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه اظهار کرد: ترویج کتاب‌های زندگی،سیره و راه شهدا در راستای افزایش آگاهی، تقویت هویت ملی و ارتقاء بینش دینی و فرهنگی و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از وظایف دینی و ملی ماست.

وی پیشنهاد کرد: میتوان خانه موزه شهید زین‌الدین رابه کتابخانه‌ای تبدیل کرد تا به عنوان مرجع کتاب‌های مربوط به سیره شهدا فعالیت کند.

مادرشهیدان زین الدین خاطرنشان کرد: هدف از این پیشنهاد، ایجاد مکانی است که علاقه‌مندان بتوانند به منابع دست‌اول درباره سیره و زندگی شهدا، به‌ویژه از زبان خانواده‌های آنان، دسترسی داشته باشند.

وی گفت: همچنین این کتابخانه می‌تواند به عنوان مرجعی فرهنگی و معنوی برای نسل‌های آینده و محققان استفاده شود و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار