رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: وعده صادق ۲ یک عملیات و فتح الفتوحی بی نظیری بود که دشمنان نظام و رژیم صهیونیستی را مایوس کرد.

حجت الاسلام کمال الدین خداداده بعد از ظهر پنجشنبه در همایش افتتاحیه مدرسه «مبلغان محافل خانگی بانوان، امام نهضت ولایت» اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن شهید سیدحسن نصرالله گور خود را کنده و زمینه نابودی خودش را فراهم کرده است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور بیان کرد: شهید سیدحسن نصرالله مزد مجاهدت‌های خود را رسیدن به فیض شهادت گرفت و ایشان در ۶۴ سال سن با برکتش در راه ولایت فقیه و خط مقاومت اسلامی ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: با شهادت شهید نصرالله سیره و مسیرش متوقف نخواهد شد، چه بسا با قوت بیشتری دنبال خواهد شد و موجب خواری رژیم صهیونیستی می‌شود.

حجت الاسلام خداداده ابراز کرد: رژیم صهیونیستی به خفت افتاده است و واپسین روز‌های عمر خود را می‌گذراند و قطع به یقین نابودی آن را به زودی خواهیم دید.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور عنوان کرد: وعده صادق ۲ یک عملیات و فتح الفتوحی بی نظیری بود که دشمنان نظام و رژیم صهیونیستی را مایوس کرد.

وی ادامه داد: مساجد و فعالان این عرصه وظیفه دارند تا در راستای خفت و خواری اسراییل بکوشند و همواره پشتیبان ولایت باشند.

حجت الاسلام خداداده گفت: مساجد و فعالان این عرصه در این شرایط حساس باید با قوت بیشتر به جهاد تبیین بپردازند، چراکه احیای دین و آموزه‌های آن بسیار واجب است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور تصریح کرد: مساله شناسی در شرایط امروز به خصوص برای جوانان بسیار اهمیت دارد و اگر این اوامر حول مسجد باشد، بیشتر ثمره بخش خواهد بود.

وی گفت: بانوان یک ظرفیت بسیار عمیقی برای جهاد تبیین وجود دارد که آنان می‌بایست این امر را حول محور مسجد و محلات ادا کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار