رهبر انصارالله یمن گفت: شهادت «سید حسن نصرالله» خسارت بزرگی برای امت اسلام است؛ چراکه وی نقش بسیار بزرگی را ایفا می‌کرد.

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در این باره اظهار داشت: تحولات روز‌های گذشته با رویداد‌های مهم آن، تحولات مهم و داغی بود.

وی با اشاره به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: هدف قرار دادن شهید اسلام و بشریت، شهید بیت المقدس، الاقصی و فلسطین، جناب دبیرکل حزب الله سید حسن نصرالله رضی الله عنه جنایت بزرگی و آسیبی به تمام امت اسلام است

وی افزود: سید حسن نصرالله نقشی بزرگ، نماد اسلامی و نفوذ جهانی، منطقه‌ای و محلی داشت.

الحوثی در این باره افزود: در خط مقدم نقش بزرگ سید حسن نصرالله، نقش وی در مقابله با تهدید صهیونیست‌ها و تحمیل شکست به دشمن اسرائیلی است. اهمیت نقش وی برای فلسطین و لبنان، برای کشور‌های همسایه و برای کل امت اسلامی بود، زیرا دشمن اسرائیل را خطری برای مسلمانان می‌دانست.

وی گفت: سید نصرالله بیش از ۴۰ سال در میدان جهاد و مقابله با تهدید صهیونیستی با کارایی بسیار، موضعی برجسته و عملکردی عالی حضور داشت. او همچنین حدود ۳۰ سال سفر جهادی حزب‌الله را با عملکرد عالی، موفقیت آمیز و موفقی که از خداوند متعال اجر و ثواب دریافت کرده بود، رهبری کرد.

الحوثی اضافه کرد: سید حسن نصرالله به پیروزی‌های بزرگی دست یافت و در رهبری و ایمان و ارزش ها، اخلاق، بلوغ، بصیرت و خردی که تجسم داشت، کامل بود و او همچنین به دلیل مهارت بالای رهبری خود متمایز از دیگران بود. او با همه مردم و جامعه ارتباط داشت و به مرکز رشد حمایت مردمی حزب‌الله و به طور کلی جامعه لبنان علاقه داشت.

وی تاکید کرد: توجه آقای نصرالله به عامه مردم و جامعه مبتنی بر اعتقاد وی به اهمیت نقش مردمی و قدردانی، افتخار، عشق و احترام بالایی بود که برای جامعه قائل است. او علاوه بر علاقه به ساختار جهادی و سازمانی حزب الله، فعالیت گسترده و توجه زیادی به مردم و حامیان مردمی حزب‌الله داشت.

الحوثی ادامه داد: نفوذ سید حسن نصرالله بر توده‌های دشمن مشخص بود و دیدگاه دشمن نسبت به وی این بود که او شایستگی بالایی برای انجام وظایف و مسئولیت‌های خود دارد. دیدگاه دشمن اسرائیلی نسبت به نصرالله با دیدگاه او نسبت به بسیاری از رهبران عرب که به آنها اهمیتی نمی‌دهد، متفاوت بود.

الحوثی ادامه داد: عامه شهرک نشینان دشمن نیز موضع اعلام شده توسط سید نصرالله، سخنان، وعده‌ها، هشدار‌ها و تهدید‌های او را در جدی می‌گرفتند. دشمن در شخصیت او مانع بزرگ و دشمنی مؤثر مؤمن، آگاه، دانا و شجاع برای خود می‌دانست و از این رو روش هدف گیری ایشان بسیار متفاوت بود. رهبر انصارالله یمن در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد: هر کاری که دشمن اسرائیلی انجام می‌دهد با حمایت، مشارکت و حمایت آمریکا بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار