رژیم صهیونیستی در طول یک سال جنگ غزه، با به شهادت رساندن تمامی اعضای ۹۰۲ خانواده فلسطینی، نامشان را از صفحه روزگار محو کرد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در طول یک سال تجاوز و نسل‌کشی در نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، تمام اعضای ۹۰۲ خانواده فلسطینی را از صفحه روزگار محو کرده است. 

در بیانیه این دفتر که در روزنامه العربی الجدید نیز منتشر شد، آمده است که علاوه‌برآن تمام اعضای هزار و ۳۶۴ خانواده فلسطینی جز یک نفر به شهادت رسیده‌اند. ۳ هزار و ۴۷۲ خانواده فلسطینی نیز هستند که همه اعضایشان به استثنای دو نفر شهید شده‌اند.

چند ماه پیش نیز آسوشیتد‌پرس درباره نسل‌کشی وحشتناک در نوار غزه هشدار داده و اذعان کرده بود که برخی خانواده‌ها در نوار غزه به صورت کامل از صفحه روزگار محو شده و در برخی موارد چهار نسل در یک خانواده از بین رفته‌اند.

در بیانیه دفتر اطلاع‌رسانی دولتی فلسطین آمده است که رژیم اسرائیل این جنایات مستمر علیه مردم فلسطین را تحت حمایت کامل آمریکا و با مشارکت گروهی از کشور‌های اروپایی و غربی که اشغالگران را به سلاح‌های مرگبار و ممنوعه بین‌المللی تجهیز می‌کند، صورت می‌گیرد. کشورهایی، چون آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و….

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی فلسطین در ادامه از همه کشور‌های جهان خواست که این جنایات سازمان‌دهی شده علیه شهروندان فلسطینی به‌ویژه زنان و کودکان را محکوم کنند.

این نهاد با تأکید بر ضرورت محاکمه و مجازات جنایتکاران اسرائیلی در دادگاه‌های بین‌المللی از نهاد‌ها و مجامع بین‌المللی و کلیه سازمان‌های جهانی خواست که برای توقف نسل‌کشی در غزه وارد عمل شوند.

این در حالی است که بر اساس بیانیه‌های رسمی وزارت بهداشت فلسطین، تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار فلسطینی شهید و مجروح شده‌اند و بیش از ۵۲ هزار نفر هنوز در زیر آوار یا مفقود هستند و امکان بیرون کشیدن آنها وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
لعنت خدا بر اسرائیل نسل کش
Iran (Islamic Republic of)
شمار شهدای غزه به ۴۱هزار و ۶۸۹ نفر رسید وضعیت در خاورمیانه و هم غزه و لنبان به خاطر جنایت های آمریکا، غرب و اسرائیل بسیار نگران‌کننده است.
۱۱:۳۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
شمار شهدای غزه به ۴۱هزار و ۶۸۹ نفر رسید وضعیت در خاورمیانه و هم غزه و لنبان به خاطر جنایت های آمریکا، غرب و اسرائیل بسیار نگران‌کننده است.
آخرین اخبار