مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از اختصاص زمین وقفی برای احداث خانه نگهداری توان جویان ذهنی درنالار در محل موقوفه شیرسوار تبریز خبر داد.

حجت الاسلام حسینی گفت: زمین وقفی برای احداث خانه نگهداری توان جویان ذهنی به صورت رایگان در اختیار مجموعه خیرین قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه چندین موسسه نگهداری کودکان بی سرپرست در تبریز با حمایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ساخته شده است اظهار کرد: در سال‌های اخیر اداره کل اوقاف و امور خیریه و بهزیستی استان برای ارائه خدمات به افراد نیازمند و تحت پوشش با هم همکاری دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین سردخانه منطقه ارسباران در راستای حمایت از نیازمندان و دانش آموزان نیازمند امسال با ظرفیت ۱۰ هزار تن در شهرستان اهر احداث شده است و به بهره برداری می‌رسد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ نوع نیت وقفی در عرصه‌های فکری، فرهنگی، آموزشی و درمانی در کشور وجود دارد ادامه داد: از این نیت‌ها می‌توان برای بهبود مشکلات و چالش‌های جامعه استفاده کرد.

وی با اشاره به اهمیت سنت حسنه وقف در اسلام یادآور شد: انجام این کار از سوی مسلمانان موجب رفع نیازمندی‌های جامعه و مردم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار