مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از فراهم شدن زمینه آزادی ۱۶۳ محکوم جرایم غیرعمد و مالی در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

کریم‌الله محبوبی اُناری گفت: مجموع بدهی زندانیان آزاد شده سه هزار و ۸۴۶ میلیارد و ۶۷۲ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۷۳ ریال بود که ۹۴.۳۱ درصد آن از محل گذشت شاکیان، اعسار و نقدینگی تامین شد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل در مورد جزییات کمک‌های صورت گرفته برای آزادی این زندانیان افزود: ۲ هزار و ۵۶۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۹۴ ریال با حمایت مسئولان و مقام‌های قضایی اعسار و تقسیط صورت گرفت و مبلغ ۹۸۲ میلیارد و ۴۳۸ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۳۳۱ ریال با پیگیری همکاران ستاد دیه، شاکیان پرونده‌ها از طلب خود گذشت کردند.
به گفته او، همچنین ۸۲ میلیارد و ۱۴۲ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۶۴۸ ریال آورده محکومان بود و ۸۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال نیز از محل کمک خیران ستاد دیه استان در این بازه زمانی تامین گردید.
محبوبی اناری افزود: از محل کمک‌های ستاد دیه کشور مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، کمک خیران به ستاد دیه کشور ۱۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، ۳۷ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۴۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از سایر ارگان‌ها و نهاد‌ها برای آزادی زندانیان مورد اشاره جذب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.