مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: زنگ آغاز نصرالله در تمامی مدارس استان کرمان با هدف ترویج مکتب این شهید والامقام نواخته شد.

رضا رضایی در مراسم زنگ آغاز نصرالله با بیان اینکه سید حسن نصرالله همواره شهادت را به عنوان مرحله‌ای در مسیر رسیدن به ظهور و تحقق وعده الهی می‌دید، گفت: او اعتقاد داشت که هر قطره خون شهیدان مقاومت، زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) و برپایی عدالت جهانی است.

وی افزود: سید حسن نصرالله، رهبر شجاع و الهام‌بخش حزب‌الله لبنان که نماد مقاومت در برابر ظلم و استبداد رژیم صهیونیستی و حامیان جهانی آن، به‌ویژه آمریکا بود، در جنایتی از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: این جنایت بزدلانه نه تنها جبهه مقاومت را تضعیف نخواهد کرد، بلکه چراغی روشن برای ادامه مسیر مبارزه تا آزادی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی خواهد بود.

 وی با بیان اینکه زنگ «آغاز نصرالله» امروز در تمامی مدارس استان نواخته می‌شود، افزود: زنگ «آغاز نصرالله» با بقیه زنگ‌هایی که در مدارس داریم، متفاوت است، زنگ آغاز سال تحصیلی، زنگ استکبار ستیزی و زنگ انقلاب را در برنامه سال تحصیلی داریم، اما زنگی که امروز داریم از نوع بصیرت، آگاهی بخشی و محتوایی برای دانش آموزان است.

رضایی با بیان اینکه دشمن در هر شرایطی دشمن است و ضربه خودش را می‌زند، گفت: مماشات با دشمن پذیرفتنی نیست.

وی با تبریک عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ بیان کرد: عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرد و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار