رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان یزد، از افزایش سامانه‌های نظارت تصویری استان یزد به ۳۰ مورد خبر داد.

حسین عقدایی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان یزد در گزارش عملکرد شش‌ماهه مجموعه تحت مدیریت خود گفت: از ابتدای سال تا امروز  شش ایستگاه جدید سامانه هوشمند در محور‌های مواصلاتی استان یزد جهت نصب و راه‌اندازی دوربین‌های نظارت تصویری احداث شده است تا با پیوستن به ۲۴ سامانه قبلی، تعداد سامانه‌های نظارت تصویری استان به ۳۰ مورد برسد. 

وی افزود: در راستای بهسازی و به روزرسانی سامانه‌های نظارت تصویری، تعداد ۱۶ دوربین جدید نیز خریداری و با دوربین‌های قدیمی تعویض شده است. 

عقدایی خاطرنشان کرد: در خصوص سامانه‌های ثبت تخلف سرعت نیز در محور ابرکوه مهردشت ۴ سامانه تک و در محور خضرآباد سه سامانه دوبل آماده بهره برداری و یک سامانه تک ثبت تخلف نیز در محور گردنه خرانق طی ۶ ماه گذشته اجرا و به بهره برداری رسیده است. 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان یزد در ادامه از نصب و راه‌اندازی شش دستگاه تردد شماره جدید خبر داد و گفت: نصب و راه‌اندازی چهار دستگاه دوربین پلاک خوان در پایانه‌های مسافربری غدیر و امام علی (ع)، از دیگر اقدامات مجموعه مدیریت راه‌ها در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ است. 

عقدایی تصریح کرد: ارتقاء سامانه توزین در حال حرکت WIM محور یزد – مهریز و نصب و راه‌اندازی ردیاب برای سه دستگاه خودرو نیز در عملکرد شش‌ماهه مرکز مدیریت راه‌های استان یزد به ثبت رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.