جمعی از نخبگان، استعدادهای برتر علمی و رتبه‌های برتر کنکور با رهبر انقلاب دیدار کردند.

جمعی از نخبگان، استعدادهای برتر علمی و رتبه‌های برتر کنکور صبح امروز چهارشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب صبح امروز در این دیدار فرمودند: ما در این روز‌ها عزاداریم؛ به خصوص بنده به جد عزادار هستم. حادثه‌ای که اتفاق افتاد، حادثه کوچکی نیست؛ فقدان آقای سیدحسن نصرالله حادثه کمی نیست و جداً ما را عزادار کرده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: با اینکه این فضا، فضای عزای عمومی است در کشور و به معنای واقعی کلمه عزاست، این دیدار را به بعد موکول نکردم. این دیدار از قبل برنامه‌ریزی شده بود می‌شد هفته بعد مثلاً انجام بگیرد.

ایشان بیان کردند: فکر کردم که این موضوع نباید عقب بیفتد. این جهت‌گیری، جهت‌گیری گرایش به نخبگی و نخبگانی نباید عقب بیفتد. جلسه را تشکیل دادیم. این تشکیل جلسه یک پیامی برای ما دارد و پیامش این است که ما گرچه در عزا هستیم، اما عزای ما به معنی ماتم گرفتن و افسرده شدن و یک گوشه نشستن نیست.

رهبر انقلاب گفتند: عزای ما جنسش از جنس عزای سیدالشهدا علیه‌السلام است. زنده و زنده کننده است. عزاداریم، اما این عزا ما را به حرکت و پیشرفت و شوق بیشتر به کار وادار می‌کند. من می‌خواهم این پیام را در دل و جان خودمان به معنای واقعی کلمه نفوذ بدهیم. احساس کنیم عزاداری ما هم باید ما را به پیش ببرد.

ایشان اظهار کردند: من البته در زمینه مسائل لبنان و آنچه که مربوط به این شهید بزرگ و عزیز هست عرایضی دارم که در آینده نزدیک انشالله آنها را خواهم گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار