بروجردی گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به مراتب از عملیات وعده صادق در مرحله قبل با کیفیت بالاتری انجام شد.

علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز سه شنبه دهم مهر ماه ۱۴۰۳  با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تل‌آویو و حیفا گفت: حمله موشکی سپاه به پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا نشان داد که وقتی مقام معظم رهبری و دیگر مقامات جمهوری اسلامی حرفی می‌زنند حتماً اجرایی و عملیاتی می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: طبق اخبار واصله ۹۰ درصد موشک‌های شلیک شده سپاه از پدافند رژیم صهیونیستی عبور کرده که این مسئله نشان دهنده ناتوانی گنبد آهنین این رژیم برابر موشک‌های ایرانی است.

وی افزود: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تل‌آویو و حیفا به مقامات رژیم صهیونیستی فهماند که با دم شیر بازی نکنند.

بروجردی خاطرنشان کرد: حمله موشکی ایران به تل آویو و حیفا قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران بود و وزن نظام جمهوری اسلامی را در منطقه و جهان بالا برد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمله موشکی ایران به تل‌آویو و حیفا شادمانی مردم منطقه را در پی داشت و باعث ایجاد شور و شادی و نشاط در بین مردم منطقه شد.

وی افزود: همانطور که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه خود تصریح کرده چنانچه رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند و بخواهد به حمله موشکی سپاه واکنش نشان دهد پاسخ کوبنده‌تری از سوی جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد و هزینه سنگین‌تری را بابت شیطنت‌های خود پرداخت خواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

منبع: ایرنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار