مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با بیان اینکه تونل امام موسی صدر در منطقه ۷ اجرا می‌شود گفت: این پروژه یکی از مهم‌ترین طرح‌های چند سال اخیر شهرداری قم است.

نخستین جلسه از سلسله‌نشست‌های گفت‌وگوی بی‌واسطه مدیران شهرداری با مردم در مسجد معصومیه خیابان حائری با حضور پرتعداد اهالی محل برگزار شد.

محمد رمضانی، مدیر منطقه ۷ شهرداری قم در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: جبهه مقاومت نشان داده است که با این ترورهای کور از هدف اصلی و نهایی خود کوتاه نخواهد آمد.وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در منطقه ۷، افزود: پروژه میدان مطهری که سال‌ها است به علت طرح مترو و سایر موضوعات بلاتکلیف بود به لطف خدا تکمیل شد.چ

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم عنوان کرد: در ادامه کار میدان مطهری و اطراف میدان بیش از ۳۰۰ تابلوی نازیبا جمع‌آوری یا زیباسازی شد.رمضانی تصریح کرد: از جمله طرح‌هایی که در دست اقدام است و برای تصویب در جلسه این هفته شورای شهر مطرح شد، طرح تونل امام موسی صدر است که از پل حجتیه آغاز می‌شود و بعد از پل شهید رجایی خاتمه پیدا می‌کند و یکی از طرح‌های مهم شهر قم است.

وی تأکید کرد: از جمله طرح‌های در دست اقدام پیاده‌روسازی و سامان‌دادن به خیابان مولوی است که با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد تومان انجام می‌شود.مدیر منطقه ۷ شهرداری قم تصریح کرد: بهسازی پیاده‌روی ۳۰ متری کیوانفر با هزینه هفت میلیارد تومان دیگر پروژه این منطقه است که انجام خواهد شد.

رمضانی با بیان اینکه مدیریت شهری طی سال‌های اخیر بیشترین تمرکزش روی هسته مرکزی شهر از جمله منطقه ٧ بوده است، تأکید کرد: یکی از مشکلات جدی در منطقه ٧ قرارگرفتن در بافت قدیمی و بافت تاریخی بوده که کار توسعه و پیشرفت منطقه را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار