جنبش مقاومت اسلامی حماس پاسخ موشکی گسترده ایران به جنایات دشمن صهیونیستی علیه فلسطین و لبنان را تبریک گفت.

شبکه الجزیره قطر گزارش داد، جنبش حماس در بیانیه‌ای عنوان کرد که ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس حمله موشکی قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مناطق وسیعی از اراضی اشغالی در پاسخ به جنایات پیوسته دشمن صهیونیستی علیه ملت‌های منطقه و برای گرفتن انتقام خون شهدای قهرمان امت از جمله شهید اسماعیل هنیه، شهید سید حسن نصر الله و شهید عباس نیلفروشان را تبریک می‌گوییم.

سخنگوی انصارالله حمله ایران به اهداف نظامی صهیونیست ها را تبریک گفت

پیش از این محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن نیز پاسخ گسترده نظامی ایران به اهداف نظامی اسرائیل را تبریک گفته بود.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله عبدالسلام سه شنبه شب عملیات نظامی ایران برای حمله به اهداف نظامی در فلسطین اشغالی را تبریک گفت.

به گزارش شبکه المسیره یمن، وی گفت: بازدارندگی در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی و مقابله با آن تنها راه برای کنترل و جلوگیری از اقدامات و جنایت‌های این رژیم است.

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز ضمن تبریک عملیات موشکی ایران، این عملیات را مشروع و در دفاع از خود و تأدیب رژیم صهیونیستی جنایتکار دانست.

به نقل از خبرگزاری سبا یمن، المشاط تاکید کرد کشورش از این پاسخ ایران به دشمن صهیونیستی حمایت می‌کند و تهران کاملا حق دارد از خود دفاع کند.

وی به دولت آمریکا هشدار داد که با آتش بازی نکند چرا که جنایات دشمن صهیونیستی نباید بدون پاسخ و مجازات بماند.

المشاط اعلام کرد یمن آماده است تا آمریکا را در صورت ارتکاب هر گونه حماقتی، مهار کند و هرگز امت اسلام را در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها نمی‌گذارد.

جهاد اسلامی: پاسخ ایران به دشمن اشغالگر مشروع و دفاع از خود است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک به پاسخ موشکی و مشروع ایران به اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی افزود: این حمله بخشی از آن چیزی است که دشمن اشغالگر مستحق آن بود.

به گزارش رسانه های فلسطینی، این جنبش در بیانیه‌ای گفت این ضربات دردناک، بخشی از آن چیزی بود که دشمن صهیونیستی مستحق آن است و این تنها راه بازداشتن اشغالگران از جنایات خود پس از سکوت همه جهانیان در برابر آن است.

جهاد اسلامی اعلام کرد که ضربات امروز مایه دلگرمی و خوشحالی صدها هزار خانواده فلسطینی و لبنانی شد که بار جنایات اشغالگران اسرائیلی تحت حمایت دولت آمریکا را تحمل می کنند.

این جنبش از امت اسلامی و عربی خواست قدرت خود را باور داشته باشند و برای دفاع از ملت‌های فلسطین و لبنان و مقابله با تجاوزات و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی به پا خیزند.

جهاد اسلامی از جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی و فرماندهان سپاه پاسداران به خاطر این اقدام شجاعانه و در هم کوبیدن مواضع دشمن صهیونیستی تقدیر و قدردانی کرد.

سخنگوی القسام، پاسخ مشروع ایران به اسرائیل را تبریک گفت

 سخنگوی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس، پاسخ نظامی مشروع ایران به اهداف رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

 «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام همچنین با بیان این که پاسخ ایران سراسر جغرافیای فلسطین اشغالی را پوشش داد و یک ضربه قوی به رژیم جنایتکار اسرائیل وارد کرد.

وی  تأکید کرد: رژیم اشغالگر جنایتکار گمان کرد که عربده کشی آن در منطقه و تجاوز آن علیه ملل منطقه، مجازاتی به دنبال نخواهد داشت.

ابوعبیده افزود: امروز، یک روز استثنائی در تاریخ جنگ با دشمن است که در آن آتش مبارزان امت اسلامی، آسمان فلسطین را درنوردید و تل آویو زیر ضربات مجاهدان یمن، لبنان، فلسطین و ایران قرار گرفت.

وی گفت: این دعوت از همه آزادگان امت اسلامی است برای اینکه در آزادسازی فلسطین سهمی داشته باشند.

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی برآورد کردند که حدود ۲۰۰ موشک از ایران به اسرائیل شلیک شده است.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی برآورد کرده اند که حدود هزار و ۸۰۰ بار نیز آژیر خطر در سراسر سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است.

همچنین خبرنگار نظامی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ایران موشک‌های خود را به سمت پایگاه‌های نظامی شلیک کرد و غیرنظامیان را هدف قرار نداده است.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار