معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از افتتاح نخستین هتل آپارتمان در شهرستان سراوان در هفته گردشگری خبر داد.

علیرضا شه‌بخش معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان  گفت: این هتل در زمینی به مساحت ۷۶۷مترمربع و دارای کاربری گردشگری بوده که در ۳طبقه ایجاد شده است.

او ادامه داد: نخستین هتل آپارتمان سراوان مجموعاً دارای ۱۵ اتاق و۴۰ تخت است که با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریالی از نوع تبدیلی و تکمیلی فعال شده است.

به گفته شه‌بخش، با افتتاح این هتل آپارتمان برای۱۰ نفر در بخش‌های مختلف جمله رستوران، خدمات هتل و.. اشتغال پایدار ایجاد شده و سرمایه‌گذار آن در نظر دارد بخش‌های تکمیلی از جمله پارکینگ، تالار پذیرایی روباز و ... به زودی به بهره‌برداری برساند که میزان اشتغال زایی آن نیز افزایش خواهد یافت.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان تأکید کرد: در آینده‌ای نزدیک و با حمایت مدیرکل میراث‌فرهنگی و مسئولان استانی و شهرستانی، در صورت تأمین زمین مناسب و صدور مجوز‌های لازم، بخش خصوصی قصد دارد ساخت نخستین هتل ۴ستاره شهرستان سراوان را نیز آغاز کند.

او ادامه داد: شهرستان سراوان دارای ظرفیت‌های مختلف و موقعیت ویژه‌ای در زمینه فرهنگی، اقتصادی و جغرافیایی و همچنین گردشگری است که در صورت ایجاد و توسعه زیرساخت لازم و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی موجبات توسعه منطقه‌ای را فراهم خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار