محبوبه شهریاری اظهار کرد: از کل تماسهای ثبت شده با سامانه مرکز مدیریت راهها، ۲۲۰ تماس با بخش گویا بوده و پنج هزار و ۹۲ تماس توسط کارشناسان مرکز پاسخ داده شده است.
وی افزود: از تعداد تماسهای ثبت شده ۲۶۹ فقره در حوزه حمل و نقل کالا، ۱۳۴ تماس در حمل و نقل مسافر، ۸۵۴ تماس در حوزه راهداری و سه تماس در خصوص ترانزیت بار بوده که این شکایات با ارجاع به حوزههای مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای بوشهر تصریح کرد: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۴۱ به صورت برخط از وضعیت ترافیکی راهها، آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند.