استاندار بوشهر گفت: چکیده خدمات انجام شده در دولت شهید رئیسی به‌زودی در قالب یک کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای به چاپ می‌رسد.

احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان بوشهر با اشاره به دستاورد‌های قابل‌توجه در حوزه‌های مختلف این استان اظهار داشت: اوج مدیریت جهادی امام خمینی (ره) به ملت ایران آموخت و رهبر معظم انقلاب آن را ادامه داد و نمود بارز این مدیریت جهادی در هشت سال دفاع مقدس آشکار شد.

وی اظهار کرد: آنچه در استان بوشهر در حال انجام است، مجموعه‌ای از دستاورد‌ها در حوزه‌های زیرساخت‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است که با همکاری مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف رقم خورده است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند انجام شده در بخش‌های مجموعه خدمات دستگاه‌های استان بوشهر، بیان کرد: چکیده خدمات انجام شده در دولت شهید رئیس به‌زودی در قالب یک کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای به چاپ می‌رسد.

در این جشنواره در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، گروه تولیدی مدیریت امور عشایری، گروه فرهنگی، علمی و آموزشی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برگزیده شدند.

در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل دامپزشکی و در گروه عمومی، امنیتی و قضایی، ادارات کل ثبت احوال، ثبت اسناد و املاک برگزیده شدند.

اداره کل گمرک بوشهر در گروه اقتصادی و مالی و شیلات استان در عرصه محور اقتصاد مقاومتی موفق به رتبه برتر شدند.

ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری در گروه محور بهبود محیط کسب‌وکار و در محور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ادارات راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برتر شدند.

 در محور ایجاد اشتغال، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گروه جلب رضایت مردم از خدمات دولت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان برگزیده معرفی و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در بخش اجرایی شدن مصوبات سفر‌های استانی رئیس جمهور شهید برتر شدند.

اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر در بخش بیشترین ارتقای عملکرد نسبت به سال قبل، در محور احیای امر به معروف و نهی از منکر صدا و سیمای استان و محور خدمات برجسته اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر برگزیده شدند.

در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر دانشگاه خلیج‌فارس به عنوان دانشگاه برتر کشور برتر اعلام شد و در محور تحقق اهداف ۱۰ دستگاه شامل آموزش فنی و حرفه‌ای، تبلیغات اسلامی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه فرهنگیان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، شرکت توزیع نیروی برق و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر به عنوان برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.