مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: سینما تخصصی کودکان و نوجوانان بعد از ۱۷ سال در نهاوند راه‌اندازی خواهد شد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر گفت: روز و هفته کودک بهانه‌ای است که توجه ویژه به کودکان خود داشته باشیم و فضای رشد و تربیت آنها را فراهم کنیم.

او گفت: از توزیع کودک کارت به مناسبت هفته کودک خبر داد و گفت: از ۱۴ مهرماه به مدت یک هفته برنامه‌ها و تخفیف در بخش‌های مختلف برای کودکان و خانواده‌های آنها در نظر گرفته‌ایم. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از نواختن زنگ دوستی در مدارس طی اولین روز از هفته کودک خبر داد و گفت: در این روز ادارات مختلف می‌توانند در مدارس حضور یافته و هدیه‌هایی را تقدیم کودکان کنند تا بدانند مسئولان برایشان ارزش خاصی قائل هستند و به آنها اهمیت می‌دهند.

ابراهیمی‌هژیر با اشاره به حضور پیک امید در روستا‌های کم‌برخوردار گفت: در اولین روز از هفته پیک امید به صورت پایلوت در روستای قاسم‌آباد فامنین حضور خواهد یافت.

او از نقاشی همگانی ۴ هزار متری در خصوص اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب و توجه به محیط زیست با همکاری اداره آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: دوشنبه هفته آینده روز جهانی کودک است که در این روز نقاشی همگانی کودکان را در مرکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ملایر خواهیم داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به برگزاری جشن روز جهانی کودک با همخوانی سرود طوفان‌الاقصی در تپه عباس‌آباد یا سالن ابن سینا گفت: سه‌شنبه هفته آینده برای شنیدن صحبت‌های کودکان از سوی مسئولان، توسط کانون‌یاران با فرمانداران شهرداران یا هر مسئولی آمادگی داشته باشند، جلساتی برگزار می‌شود.

ابراهیمی‌هژیر با بیان اینکه چهارشنبه با پیام برابری همه کودکان، برای کودکان نیاز‌های ویژه برنامه خواهیم داشت گفت: روز یکشنبه سینما تخصصی کودکان و نوجوانان بعد از ۱۷ سال در نهاوند راه‌اندازی خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: نمایشگاهی متشکل از ۴۰ اثر برتر هنرمندان در مجتمع شهید آوینی برگزار شد و در حال حاضر هم در شهرستان‌ها به نمایش گذاشته می‌شود که می‌توانیم این برنامه را در برنامه هفته کودک لحاظ کنیم.

ابراهیمی‌هژیر با بیان اینکه ظرفیت بالقوه‌ای در برگزاری جشنواره تئاتر کودکان و نوجوانان وجود دارد که با پای کار آمدن شهرداری و شورای شهر قرار شد با پشتیبانی شهرداری برگزار شود گفت: این جشنواره قرار است آبان ماه برگزار شود و ۱۶ مهرماه افتتاح رسمی دبیرخانه و رونمایی از پوستر جشنواره را خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار