یک واحد تولیدی دانش بنیان در شهرکرد با بومی سازی خطوط تولید برف پاک کن، اولین تولید کننده تخصصی بازویی وتیغه برف پاک کن در کشور شد.

یک واحد تولیدی دانش بنیان در شهرکرد پس از هفت سال تلاش بی وقفه متخصصان و دانش آموختگان دانشگاهی با بومی سازی خطوط تولید برف پاک کن، اولین تولید کننده تخصصی بازویی و تیغه برف پاک کن در کشور شد.

محمد ابراهیمی ، مدیرعامل کارخانه گفت: هم اکنون این واحد صنعتی با تولید سالانه ۴ میلیون برف پاک کن انواع خودرو ۵۰ درصد نیاز کشور را به این محصول تامین می‌کند.

گفت: دراین کارخانه پنج خط تولید اعم از خط پیشرفته چربی زدایی وفسفاته ورنگ آمیزی، قالب‌های برش وفرم همزمان، طراحی وساخت خط تولید بازویی وساخت پرس‌های ۳۰۰ تنی پخت لاستیک، ازصفر تا صد به دست ۲۰ متخصص این کارگاه طراحی وساخته شده است که درنهایت منجر به تولید برف پاک کن با کیفیت شده است.

مدیر اجرایی کارخانه نیز گفت: این واحد تنها واحد تولید کننده بازویی وتیغه برف پاک کن درکشور است که توانسته است استاندار ملی ایران وایزو ۹۰۰۱ را کسب کند.

امین شاه محمدی افزود: برف پاک کن‌های تولیدی درحال دریافت استاندارد (IATF) که استاندارد بین المللی درحوزه کیفیت قطعات خودرو است می‌باشد که با دریافت آن راه ورود این محصول به بازار‌های جهانی برای صادرات باز می‌شود.

برچسب ها: تولید ، برف پاک کن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.