نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تفرقه میان کشور‌های اسلامی موجب گستاخ شدن این رژیم در به خاک و خون کشیدن مردم غزه و لبنان شد.

آیت الله محسن حیدری دوشنبه شب در آیین بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در حرم دانیال نبی(ع) شوش تاکید کرد: با توجه به حکم شرعی و قطعی رهبر معظم انقلاب برای کمک به لبنان آمادگی خود را برای نبرد با رژیم کودک کش صهیونیستی تا نابودی این رژیم غاصب اعلام می‌کنیم.

او افزود: پس از فتوای شرعی رهبر معظم انقلاب برای آزادسازی مسجد الاقصی و کمک به لبنان بر همه لازم است هر چه در توان دارند برای کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان به میدان بیاورند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سید حسن نصرالله مجاهدی کم نظیر بوپ بیش از ۴۰ سال برای شهادت انتظار کشید، گفت: اسراییل در طول ۷۶ سال عمر خود همواره دست برتر را داشت و در جنگ ۶ روزه ۶ کشور عربی را در هم کوبید ولی در برابر حزب الله لبنان برای نخستین بار شکست خورد و قهرمان این نبرد سید حسن نصرالله بود.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی روحیه مقاومت و پایداری را در منطقه زنده کرد، افزود: حزب الله لبنان از بدو تاسیس تربیت یافته مقام معظم رهبری بود

آیت الله حیدری گفت: سید حسن نصرالله با برنامه ریزی دقیق و منظم در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی، نخستین شکست را در سال ۲۰۰۶ میلادی بر رژیم غاصب تحمیل و این رژیم را از لبنان بیرون کرد.

او با بیان اینکه سید حسن نصرالله رهبر بی نظیر جهان عرب بود، افزود: سید حسن نصرالله در عین قدرت، محبوبیت و صلابت، بسیار ولایتمدار بود و باید درس ولایتمداری را از این شهید بزرگوار آموخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حزب الله لبنان به رهبری مجاهد کبیر سید حسن نصرالله، اسطوره شکست ناپذیر رژیم غاصب صهیونیستی را در هم شکست.

او ادامه داد: سیدحسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی بازوان قدرتمند ولایت فقیه در برابر استکبار جهانی، صهیونیسم و تروریست‌های داعشی بودند که جبهه مقاومت را به کل منطقه گسترش دادند و فخر و عزت را برای اسلام رقم زدند.

مدیریت مقاومت یمن، فلسطین و لبنان در دست سید حسن نصرالله بود

آیت الله حیدری، با بیان اینکه مدیریت مقاومت یمن، فلسطین و لبنان در دست سید حسن نصرالله بود، اظهارکرد: خون شهید نصرالله موجب جریان یافتن سیل خشم ملت‌ها علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهد شد و شکستی سخت را بر این رژیم غاصب تحمیل می‌کند.

او جنگ کنونی جبهه مقاومت با رژیم غاصب را سرنوشت ساز و تعیین کننده دانست و افزود: پیروزی جبهه مقاومت بر جنایتکاران غاصب و کودک کش صهیونیستی قطعی است و هیچگونه تردیدی در آن وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.