نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: اوایل انقلاب ایران نمی‌توانست یک عدد فشنگ بسازد ولی اکنون موشک‌های دوربرد می‌سازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان چهارشنبه در اجتماع فرهنگیان و دانش آموزان خوزستانی در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق۲ با بیان اینکه ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با ۸۰ کشور جنگ می‌کرد و یک وجب خاک خود را از دست نداد گفت: ۲۰۰ سال قبل، ایران در جنگ با روسیه بیش از ۲ سوم خاک خود را از دست داد ولی طی ۴۵ سال اخیر در سایه ولایت فقیه حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان نیفتاد.

او با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در جنگ نابرابر مقابل خانواده‌های بیگناه فلسطینی و لبنانی ادعای پیروزی می‌کند افزود: حزب الله تاکنون ۲ بار بینی آمریکا را به خاک مالیده، ایران و تمام منطقه آمادگی دارند تا با دستور مقام معظم رهبری به جنگ با رژیم صهیونیستی بروند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این تجمع با بیان اینکه وعده الهی درحال تحقق است اظهار کرد: رژیم صهیونیستی اگر قصد جنگ دارد بداند در کشور ایران معلمان، فرزندانی تربیت کردند تا در قلب سوریه شهید شوند.

شاهد لحظه‌های آخر رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستیم

سردار میرعبدالرضا حاجتی با بیان اینکه ۲۵ کشور عربی اطراف فلسطین با ۴۳۰ میلیون جمعیت و ۵۷ کشور اسلامی با ۲ میلیارد مسلمان کجا هستند تا باران موشک‌های ایران را ببینند گفت: رژیم صهیونیستی یک کشور نیست بلکه رژیم غاصب کودک کشی است که باید به دست فرزندان ایران، سوریه و غزه تنبیه شود.

او با بیان اینکه امروز جوانان دانش آموز آمدند تا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند تصریح کرد: امروز از پایتخت دفاع مقدس به دنیا پیام می‌دهیم که فرهنگیان برای جنگ با صهیونیست آمادگی کامل دارند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: امروز موشک‌های قدرتمند ما آماده اهدافی هستند تا جواب دندان شکنی به رژیم صهیونیستی دهند.

سردار حاجتی با اشاره به اینکه شاهد لحظه‌های آخر رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستیم گفت: با دشمن سخت باید سخت برخورد کرد و با هر گونه تجاوز به خاک ایران، تمام منطقه را هدف قرار می‌دهیم.

رژیم صهیونیستی با تجاوز به خاک ایران سیلی محکمی دریافت خواهد کرد

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در جمع فرهنگیان اهواز گفت: امروز ما فرهنگیان در این مکان جمع شدیم تا عهدی دیگر با آرمان‌های رهبر انقلاب اسلامی ببندیم و بگوییم فرهنگیان خوزستان بر عهدی که بستند پایبندند.

عبدالله حبیبی با آرزوی پیروزی جبهه مقاومت ادامه داد: یزیدیان دلخوش نباشند که پیروز می‌شوند، امروز ایران در صف اول مقاومت ایستاده است.

او با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی باید بداند با تجاوز به خاک ایران سیلی محکمی دریافت خواهد کرد اضافه کرد: امروز جبهه مقاومت درحال پیروزی است و آمریکای جنایتکار شکست خواهد خورد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را مورد هدف قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار