با انجام چند کار ساده می‌توانید دکمه‌های کنترلر در PS5 را احیا کنید.

گزینه‌های دسترسی در بازی‌ها گسترده‌تر می‌شوند، اما هر بازی به بازیکنان این فرصت را نمی‌دهد که طرح‌بندی دکمه‌های کنترل‌کننده‌های خود را به طور کامل بازنگری کنند.

سونی تنظیمات زیادی را ارائه می‌دهد که می‌توانید در پلی استیشن ۵ تغییر دهید، از جمله یک ویژگی دسترسی یکپارچه که به شما این آزادی را می‌دهد تا با کنترلر PS5 خود به بهترین نحو بازی کنید.

هنگامی که آماده سفارشی کردن طرح بندی دکمه در کنترلر DualSense خود هستید، در این جا توضیحی گام به گام در مورد نحوه انجام این کار آورده شده است:

مرحله ۱: به نماد تنظیمات در صفحه اصلی PS5 بروید که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد و شبیه یک چرخ دنده است.

مرحله ۲: روی Accessibility نزدیک بالای منو ضربه بزنید.

مرحله ۳: به پایین به Controllers بروید و سپس نگاشت دکمه‌های سفارشی را برای کنترلر بی سیم DualSense در سمت راست انتخاب کنید.

مرحله ۴: گزینه فعال کردن نگاشت دکمه‌های سفارشی را روشن کنید و سپس گزینه Customize button mappings را درست در زیر آن انتخاب کنید. شما به سادگی می‌توانید با استفاده از همان گزینه این کار را انجام دهید.

مرحله ۵: در این منو می‌توانید هر دکمه‌ای را در کنترلر DualSense خود انتخاب کنید و یک دکمه کاملا متفاوت به آن اختصاص دهید و پس از اتمام تنظیم مجدد طرح، گزینه Apply را انتخاب کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

منبع: الیوم السابع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار