فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: حزب‌الله، حماس و جبهه محور مقاومت قائل به فرد نیست بلکه یک تفکر، مکتب و گفتمان است که ریشه در اعتقاد و باور دینی مبارزان جبهه حق علیه باطل دارد.

سردار سیدصادق حسینی در اجتماع بزرگ مردم ایلام در حمایت از جبهه مقاومت و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونی و به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهار کرد: شهادت فرماندهانی، چون سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه خللی در مسیر مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل ایجاد نمی‌کند چرا که نبرد مبارزان محور مقاومت برگرفته از اندیشه اسلام و مکتب سرخ سید و سالار شهیدان است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در مقابل رژیم کودکش اسرائیل و حامیانش پیروز قاطع است، افزود: جنایات رژیم مفلوک اسرائیل در حق مردم مظلوم فلسطین، لبنان و کشور‌های محور مقاومت هیچگاه فراموش نمی‌شود و این رژیم تقاص این جنایت‌ها را خواهد داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: اسرائیل به تنهایی قادر به انجام هیچ‌کاری نیست و با تسلیحات و سلاح‌های کشتار جمعی آمریکا و در سایه سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشر دست به این جنایت‌های ضد بشری می‌زند.

وی یادآور شد: نابودی رژیم منحوس اسرائیل به اذعان خود اندیشمندان و سران این رژیم غاصب، نزدیک است و امروز شعار از نیل تا فرات را فراموش کرده‌اند چرا که به زمان اضمحلال خود و پایان راه رسیده‌اند.

برچسب ها: شهادت ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.