فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری فردی که به دلیل اختلاف ‏خانوادگی با سلاح شکاری، خواهر همسر خود را به قتل رسانده بود، در کمتر از ۲۴ ‏ساعت خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام خبر شنیده شدن صدای شلیک گلوله، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: مأموران پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که یک زن جوان مورد اصابت گلوله سلاح شکاری قرار گرفته و بلافاصله شخص مصدوم از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل، اما به دلیل شدت جراحات وارده و خون ریزی فوت می‌نماید.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: با توجه به فوت شخص مصدوم، پرونده در اختیار مأموران اداره رسیدگی به جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه مأموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات متوجه شدند؛ فردی به دلیل اختلاف خانوادگی، سلاح شکاری را به سمت اعضای خانواده همسر خود نشانه گرفته که در این حین خواهر همسر وی برای محافظت از اعضای خانواده، خود را مقابل سلاح قرار داده و مورد اصابت گلوله قرار گرفته که در نهایت به قتل رسیده است.
سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل را دستگیر و سلاح شکاری غیرمجاز را نیز کشف کنند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت بروز هرگونه اختلاف از تصمیم‌گیری در حالت عصبانیت خودداری کرده و با سعه صدر از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند. 

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار