فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری فردی جاعل با همدستی ۲ نفر دیگر هنگام خرید یک مجتمع رفاهی به ارزش ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

 سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی قزوین گفت: در پی وصول شکواییه از دادسرای عمومی و انقلاب قزوین به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه شخصی که خود را از مشاوران وزارت صمت معرفی کرده مبلغ قابل توجهی را از مالباختگان کلاهبرداری کرده است، موضوع با توجه به حساسیت پرونده در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران در تحقیقات پلیسی دریافتند فرد کلاهبردار با همدستی ۲ نفر دیگر با ترفند‌های متقلبانه ملکی با کاربری مجتمع رفاهی بین راهی به ارزش ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال را از مالباختگان خریداری و همان ملک را با سود ۴۵۰ میلیاردی به شخص دیگری فروخته است.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه متهم خود را به عنوان یکی از مشاوران عالی وزارت صمت معرفی و به مالباختگان قول واگذاری ۶۵ دستگاه خودرو خارجی در ازای ثمن معامله داده بود، تصریح کرد: ماموران ضمن شناسایی متهم اصلی با هماهنگی مقام قضایی وی و همدستانش را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند.

این مسئول ادامه داد: متهم ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی در این زمینه شد که در نهایت با ارائه مستندات و شواهد موجود از سوی کارآگاهان پلیس به جرم خود و کلاهبرداری ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریالی اعتراف کرده و برای رسیدگی قانونی به مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبه رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در صورت برخورد با این گونه موضوعات تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰تماس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار