معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: قطعاً باطل‌السحر مکر و حیله دشمنان خواهد بود پس بنابراین وحدت نسخه شفابخش امت اسلامی است.

مهرداد جهان‌دیده، معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در همایش شهدای وحدت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر بیان کرد: به‌تناسب باید در همه دانشگاه‌های سطح شهرستان ما چنین مراسماتی برگزار شود.
 
 وی افزود: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا می‌توانیم از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های بهترین انسان‌های روی زمین بگوئیم و این یک وظیفه همگانی است مختص یک ارگان یا دستگاه خاص نیست؛ چون همه مدیون شهدا هستیم.
 
 این مقام مسئول با اشاره به اینکه وحدتی که امروز نیاز مبرم و عاجل جهان و امت اسلامی است، ادامه داد: در سایه وحدتی که امت اسلامی رو به تعالی حرکت می‌کند می‌توانیم بگوییم نبود وحدت موجب شکست و ضربه‌پذیری است.
 
 وی اضافه کرد: امروز باکمال تأسف مشاهده می‌کنیم رژیم خون‌آشام و سفاک صهیونیستی چه فجایعی را در برخی از کشور‌های اسلامی مانند لبنان در کشتار کودکان و زنان و سالمندان و افراد بی‌پناه ضربه می‌زند.
 
 جهان‌دیده عنوان کرد: مقام معظم رهبری اشاره داشتند امروز اتحاد و برادری و همبستگی اسلامی یکی از لازم‌ترین و واجب‌ترین وظایف جوامع اسلامی است و باید همه به این وظیفه مهم التزام داشته باشند.
 
 وی اظهار کرد: یکی از مفاهیم مهم و راهبردی در اندیشه امام راحل علاوه بر جنبه ملی، ابعاد بین‌المللی برای جهان اسلام دارد وحدت در جهان اسلام است و به اعتقاد آن بزرگوار مسلمانان برای رشد نیاز به وحدت و همبستگی و انسجام دارند.
 
 وی تصریح کرد: دین مبین اسلام حفظ وحدت اسلامی را از اساسی‌ترین مسائل جامعه می‌داند و منادیان وحدت را تشویق و افرادی که باعث ایجاد جدایی بین مردم می‌شود را مورد نکوهش قرار می‌دهد.
 
 فرماندار ایرانشهر خاطرنشان کرد: دشمن برای دست‌نیافتن به وحدت اسلامی همه تلاش خود را به کار بسته و این امت اسلامی بوده که با دوراندیشی و بهره‌مندی از آثار مثبت وحدت باید همبستگی اتحاد و انسجام گام برداریم و قطعاً این مهم باطل‌السحر مکر و حیله دشمنان خواهد بود پس بنابراین وحدت نسخه شفابخش امت اسلامی است.
 
 وی گفت: هفته دفاع مقدس و وحدت را گرامی می‌داریم و در واقع دفاع مقدس حساس‌ترین مقطع تاریخی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به شمار می‌رود و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ک بارزترین دوران تاریخی جمهوری اسلامی ایران است و در تاریخ کشور به‌عنوان نمادی از ایستادگی و مقاومت مردم در برابر تهاجم و تجاوز دشمن به شمار می‌رود.
 
 جهان‌دیده تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس به‌عنوان حدیث ماندگار و پای مردی و دلاوری و فداکاری ملتی است که راه دفاع از مکتب و میهن اسلامی خودشان را تا قله‌های بلند رشادت طی و دشمن را در راه رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند.
 
 وی افزود: خون شهدای اهل‌سنت و تشیع در راستای اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی درهم‌آمیخته و شهیدان محمدی و شوشتری و ولی فتح مرادی با همان کسانی شهید شدند که سال‌ها بی‌منت و برادرانه در کنار آنها برای زدودن غبار محرومیت در منطقه جان‌فشانی کردند و خون پاک شهدای وحدت نثار درخت پاک انقلاب اسلامی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار