فرماندار سیب و سوران گفت: هفته وحدت متعلق به همه مسلمانان و وحدت عامل پیشرفت و پیروزی‌های متعددی در جهان اسلام است.

 فرشاد گرگیج در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته وحدت که با حضور مولوی حقانی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت و سایر اعضای شورای اداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت نبی مکرم اسلام و اشاره به نامگذاری هفته وحدت از جانب امام راحل (ره)، هفته وحدت را متعلق به همه مسلمانان و وحدت را عامل پیشرفت و پیروزی‌های متعددی در جهان اسلام دانست.
 
وی افزود: نقش وحدت در توسعه و عمران منطقه نقش کلیدی است، دشمنان اسلام همیشه در تلاشند که با ایجاد تفرقه بین مردم، انسجام و همبستگی ملت ایران اسلامی را خدشه دار کنند که می‌طلبد ملت ایران با وحدت و همبستگی بیش از پیش دشمنان را ناکام کنند.
مولوی حقانی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سراوان بزرگ ضمن اشاره به نعمت‌های فراوان خداوند متعال، بیان کرد: بزرگترین این نعمت‌ها وجود نبی مکرم اسلام هست که رحمتی است برای جهانیان و نیز خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید به وسیله حضور پیامبر (ص) وحدت شکل گرفته است.
 
وی ادامه داد: وحدت باعث حفظ تمدن اسلامی و همچنین باعث حفظ سرزمین‌های اسلامی و اسلام می‌شود به‌طوریکه امروزه می‌بینیم بیش از ۵۰ کشور اسلامی با اتحاد و وحدتی که بین آنها وجود دارد در کنفرانس‌های اسلامی شرکت می‌کنند و همه این موارد به برکت وحدتی که وجود دارد، است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار