امیر سرتیپ خلبان غلام‌حسین چیت‌فروش گفت: اتحاد، همدلی و وحدت بین تمامی اقشار جامعه از افراد نظامی تا غیرنظامی موجب پیروزی در جنگ تحمیلی شد که این موضوع در جامعه امروزی باید محقق شود، زیرا تفرقه خواسته دشمنان است.

امیر سرتیپ خلبان غلام‌حسین چیت‌فروش مشاور فرماندهی نیروی هوایی ارتش در  آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز در سالن اجتماعات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، گفت: دفاع مقدس از زاویه‌های مختلف قابل تجزیه و تحلیل است.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی برای افراد صاحب تفکر یک دانشگاه بود، ابراز کرد: این جنگ خداگونه اگر شکل نمی‌گرفت، تاکنون انقلاب اسلامی از بین رفته بود.

امیر چیت‌فروش با بیان اینکه از هر زاویه جنگ برای متخصصان و جوانان الگو است، اظهار کرد: درس مدیریت و فرهنگ شهادت‌طلبی تنها راهی بود که ما را در مقابل لشکر دشمن با تجهیز نظامی ۱۷ کشور جهان، پیروز کرد.

وی با اشاره به اینکه راه نجات کشور به مانند هشت سال دفاع مقدس در وحدت بین همه اقشار جامعه است، افزود: خط چپ و راست باید در کشور با کمک نخبگان، بزرگان استادان، معلمان، جوانان و همه رهبران متوقف شود که این یک خطای راهبردی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار