به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۲۲۰میلیارد ریال پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های ریگان و گنبکی به بهره برداری رسید.

همزمان با هفته دفاع مقدس، بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های ریگان و گنبکی با حضور سردارنظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نواحی شرق استان و مسئولان محلی افتتاح شد.

سردار محمدعلی نظری امروز در سفر به شرق استان کرمان و در آیین افتتاح این پروژه‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از بهره‌برداری مجتمع آبرسانی (آب باریک) در شهرستان گنبکی با اعتباری بالغ بر۹۰ میلیاردریال خبر داد و گفت: در قالب این پروژه بزرگ با اجرای ۲۶ کیلومتر لوله‌گذاری، ۲۳ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخورد شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه از ساخت ۲۳ باب منزل محرومین در ۵ روستا با اعتبار ۴۶ میلیاردریال با تلاش بسیج سازندگی سپاه ریگان خبر داد.

افتتاح بیش از ۲۲۰میلیارد ریال پروژه‌های محرومیت‌زدایی در ریگان و گنبکی

وی با بیان اینکه از دیگر پروژه‌های‌های محرومیت‌زدایی که امروز افتتاح کردیم،۳ باب مدرسه بود که با اعتباری بالغ بر ۶۰میلیاردریال ساخته شده‌اند، تصریح کرد: همچنین ۵۱ باب منزل محرومین به همت گروه‌های جهادی در ۹روستا با هزینه‌ی ۱۰میلیارد ریالی نیز تعمیر و بازسازی شده‌اند.

سردار نظری از تهیه و توزیع ۴۵ عدد مخزن آب در ۷ روستا و همچنین ساخت ۷۹ چشمه بهداشتی در ۲۱روستا به مبلغ ۶میلیارد ریال خبر داد و گفت: ۲ هزار بسته لوازم التحریر، کیف و کفش باهزینه‌ای بالغ بر۱۴میلیارد ریال در بین دانش آموزان مناطق محروم و صعب‌العبور شهرستان‌های ریگان و گنبکی توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار