رئیس ميراث فرهنگي گردشگری زرند گفت: حوضچه ارغوانی حالا به رنگ  سبز در آمده و همچنان آن زیبایی را با رنگِ دیگری تداوم بخشیده  است.

رئیس ميراث فرهنگي گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند گفت: پس از آنکه  رنگ ارغوانی این حوضچه توانست نام سیریز زرند را بر سر زبان‌ها بیندازد و گزارش های متعددی نیز از این پدیده منعکس شد حالا انگار این پدیده با صورتی  دیگر  دوباره به کانون توجه علاقمندان تبدیل شده  و این حوضچه حالا به رنگ  سبز در آمده و همچنان آن زیبایی را با رنگِ دیگری تداوم بخشیده  است.

محمد اسلامی با اعلام اینکه ، پدیده ها  ، حتی اگر  طول عمر کوتاه یا ماندگاری موقتی داشته باشند  باز هم  از منظر گردشگری و جذب توریست قابل ارزش است همچنان که  در سایر قِسم های گردشگری، گاه  عُمر  یک  جاذبه  حتی کمتر از چند دقیقه است  اما  برای مشاهده همان چند دقیقه هم زمینه برای سفر گردشگران فراهم می شود.

رئیس ميراث زرند با تاکید بر اینکه یافتن دلیل و چرائی و چیستی چنین پدیده ای قطعا مورد توجه ميراث فرهنگي است افزود: شناسایی دقیق  این پدیده در حوزه ی نهادهای علمی است و  به هیچ عنوان قرار نیست تا  بر حَسب حدسیات و فرضیات ، آدرس اشتباه به جامعه بدهیم و ما نیز  منتظر می مانیم  تا  دستگاه‌های مرتبط با این موضوع نظر علمی خود را اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها: دریاچه ، ارغوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
ته دریاچه لجن بسته به همین خاطر رنگش سبزشده. الکی گندش کردن...
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۶:۰۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
ازبین آبش کثیفه هرروزی به یه رنگی درمیاد الکی قضیه رو گندش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
تبدیل شده به باتلاق
آخرین اخبار